Klachtenregeling

Ik vind het belangrijk dat je blij wordt van je bestelling bij mij, daarom zal ik altijd mijn best doen om dat voor elkaar te krijgen. Je order wordt altijd met grote zorg verzameld en ingepakt. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat je bestelling niet naar wens is of dat je een klacht hebt. Neem dan even contact met mij op via de mail info@leukverpakt.nl, zodat ik zo snel mogelijk een oplossing voor je kan zoeken. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.